Bestellingen & account

Account & bestellingen

1. Hoe kan ik bestellen en hoe maak ik een shopaccount aan?

U kunt 24 uur per dag terecht in onze webshop. U kunt bestellingen plaatsen via de webshop als geregistreerde klant, maar ook per e-mail of fax.

Via de button “Mijn account” rechts bovenin de menubalk kunt u een eigen klantenaccount aanmaken. U wordt dan stap voor stap door het proces geleid. Na het aanmaken van uw account kunt u direct uw eerste bestelling plaatsen. Zodra u bent aangemeld als klant, kunt u via “Mijn account” altijd inloggen en bestellen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Bestellingen per fax en e-mail worden verwerkt tijdens onze normale openingstijden. Van maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 17.30.

Telefoon: +31 (0) 43 203 00 34
Fax: +49 (0) 421 / 246 87 87 - 8
E-mail: info[at]biologischverpakken.nl

2. Hoe kan ik betalen?

Als nieuwe klant u kunt vooraf betalen (overmaking), via SEPA Direct Debit, PayPal, creditcard and Paypal Direct Debit.

Bij betaling met SEPA Direct Debit krijgt u een korting van 2 % (op de rekening).

Betalingen door Paypal Direct Debit en een creditcard worden verwerkt via Paypal. Ook zonder een PayPal account kunt u profiteren van de PayPal-kopersbescherming.

Bel ons indien liever regelmatige leveringen ontvangt op rekening.

3. Kan ik eerst monsters ontvangen voordat ik bestel?

We sturen u natuurlijk graag eerst monsters toe van de gekozen artikelen. Meer informatie over onze monsters vindt u op de pagina Monsters bestellen. U kunt de monsters telefonisch, per mail of via ons online-formulier aanvragen.

Vul het volgende in, s.v.p.

  • Artikelnummers of productbeschrijvingen
  • Hoeveel exemplaren heeft u nodig?
  • Contactgegevens
  • Wanneer heeft u de monsters nodig?

 

4. Gelden er speciale prijzen wanneer ik grote hoeveelheden afneem?

Speciale prijzen zijn mogelijk bij bestellingen van complete pallets. Bel ons voor meer informatie over eventuele speciale voorwaarden. Bij bestellingen vanaf € 2.000 netto bieden we u een extra korting van 3%. Over het algemeen bieden we een korting van 2% bij betaling via SEPA (incasso).

5. Kunt u de producten ook een poosje voor me opslaan?

We kunnen ons natuurlijk voorstellen dat uw opslagruimte beperkt is en kunnen specifiek voor u bedrukte producten eventueel voor u opslaan. Verdere informatie over het opslaan van individueel bedrukte verpakkingen en wegwerpbekers vindt u op de pagina Individueel bedrukte producten en speciale formaten.

6. Mijn contactgegevens zijn gewijzigd.

Laat het ons zo spoedig mogelijk weten wanneer uw stamgegevens (adres, contactpersoon, etc.) gewijzigd zijn. Bij voorkeur per mail, post of telefonisch.

7. Hoe kan ik een bestelling herhalen?

Wanneer u met regelmatige tussenpozen dezelfde artikelen bestelt:

  • Bel ons of stuur een e-mail. Op basis van uw laatste bestelgegevens kunnen we uw bestelling kopiëren en herhalen.
  • Log in via uw klantenaccount en ga naar “Mijn bestellingen”. Kies de desbetreffende bestelling en klik op “Bestelling herhalen”.

8. Ik ben het wachtwoord voor mijn account vergeten.

Vul hier gewoon uw e-mailadres in en u ontvangt een nieuw tijdelijk wachtwoord per e-mail. Of klik bij het inloggen op “Wachtwoord vergeten”. Bel ons wanneer u er op deze manier niet uitkomt. We raden u aan na het inloggen met het wachtwoord dat u van ons ontvangen heeft onder “Mijn account” een nieuw wachtwoord aan te maken.

9. Zijn er minimale afname hoeveelheden?

Nee, u kunt al vanaf 1 doos bestellen. De minimum bestelwaarde is slechts € 20,-.

Laatst bekeken